Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w dziale Polityka Prywatności.
OK
Koszty przesyłki kurierem DPD:
W naszym sklepie istnieje możliwość wyboru kilku form płatności. W związku z tym zróżnicowaliśmy ceny za przesyłki kurierskie. W przypadku przedpłaty na konto (przelewu) oraz szybkich płatności PayU koszt przesyłki wynosi 16,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 399 zł – przesyłka GRATIS!
Przesyłki za pobraniem (zapłata u kuriera) kosztują u nas 19,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 449 zł – przesyłka GRATIS!
Koszty przesyłki InPost – paczkomaty:
W przypadku przedpłaty na konto (przelewu) oraz szybkich płatności PayU koszt przesyłki wynosi 16,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 399 zł – przesyłka GRATIS!
Podane ceny są cenami brutto.
Podany cennik dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych.
Odbiór osobisty:
Istnieje możliwość odbioru zamówionych towarów bezpośrednio w sklepie stacjonarnym przy ul. Pędzichów 7 w Krakowie. Codziennie w godzinach 10-17. W sklepie stacjonarnym mogą Państwo płacić gotówką lub kartą. Złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy gwarantuje niezmienność ceny. W przypadku zakupów bezpośrednio w sklepie bez wcześniejszego zamówienia w sklepie internetowym nie gwarantuje uzyskania ceny internetowej. Ceny w sieci ze względu na dynamikę rynku są codziennie aktualizowane co nie jest możliwe w sklepie stacjonarnym.
Przyjęcie dostawy (odbiór przesyłki):
Prosimy o zwracanie uwagi na zgodność towaru z zamówieniem. Należy każdorazowo OBOWIĄZKOWO sprawdzić towar w obecności kuriera. Mają Państwo do tego prawo. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad należy od razu w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Potwierdzenie przyjęcia przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza, że zamówienie zostało odebrane w stanie nienaruszonym. Taka przesyłka nie podlega reklamacji.
Wszelkie uszkodzenia zewnętrzne wraz z opisem, w jaki sposób była spakowana paczka (karton, folia strecz, folia bąbelkową, etykiety “uwaga szkło” etc.) należy koniecznie wpisać do protokołu. Jeżeli braknie tych informacji w protokole, przewoźnik odrzuci reklamację a Państwo nie otrzymają nowego produktu
Mają Państwo prawo wprowadzać korekty do protokołu sporządzanego przez kuriera. Jest on wspólnym stanowiskiem adresata i firmy kurierskiej co do stanu paczki. Podpisywany jest przez obie strony.
W celu rozpatrzenia reklamacji przesyłki prosimy o przesłanie skanu protokołu szkody oraz dokumentu zakupu na adres: biuro@alpintech.pl
Prosimy możliwie o dołączenie 3-5 zdjęć przedstawiających wadliwą przesyłkę. Zdecydowanie przyspieszają one proces reklamacyjny. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB.
Po uzupełnieniu powyższych informacji reklamacja zostaje przekazana do rozpatrzenia, a Państwo są informowani przez nas o postępach w procesie reklamacyjnym.
Termin dostawy
Na termin dostawy produktu składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przez przewoźnika.
Czas kompletowania jest uzależniony od dostępności w magazynie własnym lub w przypadku jego braku – w magazynie producenta.
Dane do przelewów międzynarodowych:
Alpintech Trade Sp. z o. o.
Bank Polska Kasa Opieki – Spółka Akcyjna – PKOPPLPWXXX
IBAN : PL 34 1240 4588 1978 0011 4095 4169
Pytania
Na wszelkiego typu dodatkowe pytania chętnie odpowiemy telefonicznie, bądź drogą e-mail.
Sklep stacjonarny: (12) 633 74 87
Sklep internetowy: 609 207 256
E-mail: sklep@alpintech.pl
Kurier DPD:
Przelew / PayU 16,99zł
Pobranie 19,99zł
Paczkomat Inpost:
Przelew / PayU 16,99zł
darmowa dostawa od 399 zł / pobranie 449 zł
Sklep internetowy
+48 609 207 256
Telefon czynny w godzinach:od 10:00 do 16:00
sklep@alpintech.pl
Sklep Stacjonarny
pon-pt od 10:00 do 17:00
12 633 74 87
ul.Pędzichów 7, Kraków
Zapytania ofertowe
sklep@alpintech.pl