Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w dziale Polityka Prywatności.

OK

FAQ

Koszty przesyłki kurierem DPD:

W naszym sklepie istnieje możliwość wyboru kilku form płatności. W związku z tym zróżnicowaliśmy ceny za przesyłki kurierskie. W przypadku przedpłaty na konto (przelewu) oraz szybkich płatności PayU koszt przesyłki wynosi 16,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 399 zł – przesyłka GRATIS!

Przesyłki za pobraniem (zapłata u kuriera) kosztują u nas 19,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 449 zł – przesyłka GRATIS!

Koszty przesyłki InPost – paczkomaty:

W przypadku przedpłaty na konto (przelewu) oraz szybkich płatności PayU koszt przesyłki wynosi 16,99 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 399 zł – przesyłka GRATIS!

Podane ceny są cenami brutto.

Podany cennik dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych.

Odbiór osobisty:

Istnieje możliwość odbioru zamówionych towarów bezpośrednio w sklepie stacjonarnym przy ul. Pędzichów 7 w Krakowie. Codziennie w godzinach 10-17. W sklepie stacjonarnym mogą Państwo płacić gotówką lub kartą. Złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy gwarantuje niezmienność ceny. W przypadku zakupów bezpośrednio w sklepie bez wcześniejszego zamówienia w sklepie internetowym nie gwarantuje uzyskania ceny internetowej. Ceny w sieci ze względu na dynamikę rynku są codziennie aktualizowane co nie jest możliwe w sklepie stacjonarnym.

Przyjęcie dostawy (odbiór przesyłki):

Prosimy o zwracanie uwagi na zgodność towaru z zamówieniem. Należy każdorazowo OBOWIĄZKOWO sprawdzić towar w obecności kuriera. Mają Państwo do tego prawo. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad należy od razu w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

Potwierdzenie przyjęcia przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza, że zamówienie zostało odebrane w stanie nienaruszonym. Taka przesyłka nie podlega reklamacji.

Wszelkie uszkodzenia zewnętrzne wraz z opisem, w jaki sposób była spakowana paczka (karton, folia strecz, folia bąbelkową, etykiety “uwaga szkło” etc.) należy koniecznie wpisać do protokołu. Jeżeli braknie tych informacji w protokole, przewoźnik odrzuci reklamację a Państwo nie otrzymają nowego produktu

Mają Państwo prawo wprowadzać korekty do protokołu sporządzanego przez kuriera. Jest on wspólnym stanowiskiem adresata i firmy kurierskiej co do stanu paczki. Podpisywany jest przez obie strony.

W celu rozpatrzenia reklamacji przesyłki prosimy o przesłanie skanu protokołu szkody oraz dokumentu zakupu na adres: biuro@alpintech.pl

Prosimy możliwie o dołączenie 3-5 zdjęć przedstawiających wadliwą przesyłkę. Zdecydowanie przyspieszają one proces reklamacyjny. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB.

Po uzupełnieniu powyższych informacji reklamacja zostaje przekazana do rozpatrzenia, a Państwo są informowani przez nas o postępach w procesie reklamacyjnym.



Termin dostawy
Na termin dostawy produktu składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przez przewoźnika.

Czas kompletowania jest uzależniony od dostępności w magazynie własnym lub w przypadku jego braku – w magazynie producenta.

  1. Określenie “dostępy” odnosi się do produktów, które fizycznie znajdują się w naszym magazynie. Czas kompletowania takiego zamówienia wynosi najczęściej 24h. W szczególnych przypadkach dostawa może być opóźniona, o czym informujemy drogą telefoniczną bądź drogą e-mail. Produkty oznaczone jako dostępne można także odebrać w naszym sklepie stacjonarnym po otrzymaniu powiadomienia drogą e-mail.
  2. Czas kompletowania produktów wymagających sprowadzenia z magazynu jednego z producentów jest uzależniony od stopnia dostępności tych produktów. Jeśli produkt nie jest oznaczony zapisem: Dostępny, nie mamy tego produktu w naszym magazynie. Przy produkcie widnieje wówczas zapis: “ Produkt na zamówienie – prosimy o kontakt w celu ustalenia czasu realizacji. “ Czas oczekiwania na produkty na zamówienie może wynosić od 2 do 90 dni. Jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia prosimy zamawiać tylko produkty oznaczone zapisem: Dostępny.
  3. Zachęcamy do dokładnego sprawdzania dostępności kolorów/rozmiarów za pomocą rozwijanego okienka. Brak dostępności uprzęży w rozmiarze X nie oznacza braku uprzęży w rozmiarze Y.


Dane do przelewów międzynarodowych:

Alpintech Trade Sp. z o. o.
Bank Polska Kasa Opieki – Spółka Akcyjna – PKOPPLPWXXX
IBAN : PL 34 1240 4588 1978 0011 4095 4169



Pytania
Na wszelkiego typu dodatkowe pytania chętnie odpowiemy telefonicznie, bądź drogą e-mail.
Sklep stacjonarny: (12) 633 74 87
Sklep internetowy: 609 207 256
E-mail: sklep@alpintech.pl

Zamknij