Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w dziale Polityka Prywatności.
OK
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Wystarczą 3 kroki
1. Pobierz formularz reklamacyjny. -> Kliknij i pobierz
2. Spakuj produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (oryginał lub kopia, paragon/faktura)
3. Odeślij na adres sklepu: Sklep górski Alpintech, Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
Pamiętaj o tym, by produkt przekazany do reklamacji był czysty. W przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana.
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży
a) Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
b) Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać pisemnie na adres: ul. Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
c) Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: ul. Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
d) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
TRYB POSTĘPOWANIA ZWROTU TOWARU
Wystarczą 3 kroki
1. Pobierz formularz Zwrotu. -> Kliknij i pobierz
2. Spakuj produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (oryginał lub kopia, paragon/faktura)
3. Odeślij na adres sklepu: Sklep górski Alpintech, Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
7. Wymianie i zwrotowi nie podlegają Produkty zamawiane w drobnych bieżących sprawach życia codziennego, o wartości przedmiotu umowy do 50 złotych.
W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym masz 30 dni na wymianę sprzętu.
Towar nie noszący śladów użytkowania można wraz z dowodem zakupu przesłać lub dostarczyć do naszego sklepu przy ul. Pędzichów 7 w Krakowie, a my wymienimy go na wskazany przez Ciebie (z uwzględnieniem ewentualnej dopłaty).
Jeśli zakupiłeś produkty na raty, skontaktuj się z nami wcześniej sklep@alpintech.pl.
Wystarczą 3 kroki
1. Pobierz druk wymiany i wypełnij. -> Kliknij i pobierz
2. Złóż nowe zamówienie, nie opłacaj. W oknie “Uwagi do zamówienia” wpisz “WYMIANA”.
3. Spakuj paczkę i odeślij na adres sklepu: Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
Kurier DPD:
Przelew / PayU 16,99zł
Pobranie 19,99zł
Paczkomat Inpost:
Przelew / PayU 16,99zł
darmowa dostawa od 399 zł / pobranie 449 zł
Sklep internetowy
+48 609 207 256
Telefon czynny w godzinach:od 10:00 do 16:00
sklep@alpintech.pl
Sklep Stacjonarny
pon-pt od 10:00 do 17:00
12 633 74 87
ul.Pędzichów 7, Kraków
Zapytania ofertowe
sklep@alpintech.pl