Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w dziale Polityka Prywatności.

OK

Zwroty i reklamacje




TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO



Wystarczą 3 kroki

1. Pobierz formularz reklamacyjny. -> Kliknij i pobierz

2. Spakuj produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (oryginał lub kopia, paragon/faktura)

3. Odeślij na adres sklepu: Sklep górski Alpintech, Pędzichów 7, 31-152 Kraków.

Pamiętaj o tym, by produkt przekazany do reklamacji był czysty. W przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana.



Pobierz formularz reklamacyjny



Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży
a) Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
b) Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać pisemnie na adres: ul. Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
c) Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: ul. Pędzichów 7, 31-152 Kraków.
d) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.







TRYB POSTĘPOWANIA ZWROTU TOWARU




Wystarczą 3 kroki

1. Pobierz formularz Zwrotu. -> Kliknij i pobierz

2. Spakuj produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (oryginał lub kopia, paragon/faktura)

3. Odeślij na adres sklepu: Sklep górski Alpintech, Pędzichów 7, 31-152 Kraków.



Pobierz druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy



Jeśli zakupiłeś produkty na raty, skontaktuj się z nami wcześniej sklep@alpintech.pl.

Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub załączenie go do paczki ze zwracanym produktem.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczone od dnia złożenia formularza zwrotu.
3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta wraz z kosztami jego dostawy (tylko w przypadku zwrotu całościowego) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
7. Wymianie i zwrotowi nie podlegają Produkty zamawiane w drobnych bieżących sprawach życia codziennego, o wartości przedmiotu umowy do 50 złotych.









Nie trafiony rozmiar lub kolor? – nie ma problemu.

W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym masz 30 dni na wymianę sprzętu.

Towar nie noszący śladów użytkowania można wraz z dowodem zakupu przesłać lub dostarczyć do naszego sklepu przy ul. Pędzichów 7 w Krakowie, a my wymienimy go na wskazany przez Ciebie (z uwzględnieniem ewentualnej dopłaty).

Jeśli zakupiłeś produkty na raty, skontaktuj się z nami wcześniej sklep@alpintech.pl.


Wystarczą 3 kroki

1. Pobierz druk wymiany i wypełnij. -> Kliknij i pobierz

2. Złóż nowe zamówienie, nie opłacaj. W oknie “Uwagi do zamówienia” wpisz “WYMIANA”.

3. Spakuj paczkę i odeślij na adres sklepu: Pędzichów 7, 31-152 Kraków.



Pobierz druk wymiany







Produkt wraz z formularzem prosimy wysłać na:


Sklep górski Alpintech
ul. Pędzichów 7
31-152 Kraków
tel: 609 207 256

Zamknij